svar på tal

Nu så fick jag svar tillbaka av Arin kurdi! Hon sa:


Arin: Asså sak jag vara svartsjuk på dig? jag ber dig hållkäften!

Svar: Du Arin bullen jag fattar varför du vill bråka! Vill du hämta din mage och brotas jag vet att du kommer vinna för din mage är ändå så stor och min mage är så liten. Så är det någon som ska hållakäften är det du för medans du hållerkäften kan du passa på att bantta! :) så du blir fin. Nu när jag är small vill alla ha mig och min bästa kompis Vendela men du har ju en bulle så ingen vill nog ha dig gumman:(



Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkata din lilla snorunge det var du som toffla äffter mig snacka inte fan du ringgde mig varje dag och fråga migg om vi kunde bli vänner är du rädd eller jag bryr mig inte om din vendela fan så okej brätta vem som vill ha dig aaa vet ingen vill ha dig fan +att jag e finare änn dig din fula unge fan ´du sitter och snackar skit om alla +att du bara har vendela fan asså jag ber dig din mobbade barn fan din lilla sävja barn fan du kan slika mitt bajs fan

2011-01-07 @ 22:16:29
Postat av: Anonym

jag e nöjd med den jag är assså varför sa den personen de då att du hade snackat skit jag tror faktist på personen hon ba att du hade gort de jag tänker inte sitta och skriva på din blogg

2011-01-07 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0