Till Arin

  • ARIN NU  RÄKER DET! VARFÖR GÅR DU IN PÅ MIN BLOGG OM DU HATAR MIG? VARFÖR RINGER DU INTE TILL MIG OCH SÄGER ALLT DET HÄR? BARA FÖR ATT JAG SKAFFADE EN BLOGG VILL JAG INTE BRÅKA! JAG BÖRJADE BRÅKA MED DIG FÖR ATT DU TOG SÖNDER MIN MOBIL SOM KOSTAR RUNT 3000 ELLER 2000 SÅ VA GLAD ATT JAG INTE TVINNGAR DIG ATT BETALA! NÄR SOM HÄLST KAN JAG ANMÄLA DIG FÖR MIN MOBIL OCH ALLT DU SKRIVER! SÅ VA BARA TYST OCH LÄS BLOGGAR UTAN ATT KOMENTERA SKIT SAKER ELLER VARA UPP KÄFTIG HAR RESPEKT! DU KANSKE TYCKER ATT DU ÄR FIN MEN INGEN ÁNNA KANSKE TYCKER DET JO BARA DINA FULA VÄNNER OCH DU FRÅGADE VEM VILL VARA  IHOP MED MIG OCH KILLEN HETER OLLE !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta ser det ut som jag vill bråka eller men jag hörde att du hade snackat skit det såklart att jag ska bry mej + aatt jag tänker inte sitta och skriva på din blogg för pallar inte + vilken meiin att din mobil kostar vid 200kr + om du vill ha pengar för säg till fast de va jag och du som drog i den sen gick den i 2 delar så säger du att det va jag som tog sönder den mer en såå tenker jag inte skriva på din blogg och du vågar bara va kaxig vid din data särm men på riktigt vågar du typ inte säga något för du skäms

2011-01-08 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0