Godmorgon

Heej heeej vaknade nyss hehe la mig vid 1-2 tiden heh :) Idag kommer vendela hem från åland känns som jag har inte träffat hene på ett år hahah men men hon är hemma vid 4-5 då dks ut då =) =) =) =) =) Guuuuuddd saknar henne. Men i alla fall nu är det fler personer som läser min blogg asså från habbo bääässsttt =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) i alla fall när jag vaknade så raderade jag ALLLLLAAAAA MIN SMS asså det var över 100 sms jag fick ligga i sängen och trycka på '' C '' '' JA '' ''C '' '' JA '' HEEELLLA TIDEN ASSÅ 100 GÅNGER !!!!!! JOBBIGT men men
IDAG  SÅ SKA jag vara med bästisen vet ej  vad vi ska göra  men hitta på något =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)==)=))==)=)=)=)=) hahahaha okej men tja råå skriver mer senare pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0