Godmorgon

Heej heej . Gissa min pappa väkte mig kl 08.50 han är hu i irak han ringde mig dom har ju 2 timmar efter oss så kl är 10.50 hos dom han trode att jag var nog vaken men men nu e jag oigg kan inte sova om :( I alla fall idag kommer det ränga ( tror jag det stog på tv.se -väder ) Så gör det de så är jag hemma men annars ska jag med vendela till skolan hon ska lämna ett par blommor till en lärare hon är ganska sen man skulle lämna i fredags hehe men hon e tokig.

SÅ HÄR SA JAG


Jag - Mamma köpte blommor till mig som jag ska ge till Helena
Vendela - Aha ! Skolan har redan köpt till läraren från klass-kassan
Jag- Jag vet men ville bara ge
Vendela - Okej jag ska inte köpa det är onödigt om klassen har redan köpt
Jag - Okej jag tycker inte det! Det är inte bara jag som ger såhär Manar också
Vendela-Okej !


Hon sa att det är onödigt plösligt säger hon att hon ska ge hehe !! KONSITGT

SÅ HÄR SA VI IGEN

Vendela - Jag ska köpa blommor
Jag - Till vem ??
Vendela- Jennete !
Jag- Okej ?
Jag - Du sa att det var onödigt att ge fast klassen har köpt
Vendela- Men hon har vart än av mina bästa lärare !
Jag -Okej men glöm inte hon har fått blommer också av klassen
Vendela - Ja jag vet
.


Mmm...... men ska lägga ut dagens bild puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0