Heej & god Saade & Bieber morgon ;)

Heej vaknade nyss jag har sovmorgon . Idag kommer min dag se ut såhär.


  • Skola till 15.00
  • Gå till Bibliotecket och ta ut bilder typ til kl 16.00
  • gå hem hjälpa mamma med maten till klockan 17.00
  • och kl 17.00 går vi till noras dagis det är bufeh där man tar med sig egen mat ich bjuder på .
  • kl 18.30 komma hem och hjälpa syrran hon har bal :)
  • sen vid 19.00 min serie
  • kl 20.00 då kan jag blogga kanske bloggar när jag har kommit hem från biblorecket



okej hee då puuus





E
ER
ERI
ERIC ♥
S
SA
SAA
SAAD
SAADE ♥
J
JU
JUS
JUST
JUSTI
JUSTIN ♥
B
BI
BIE
BIEB
BIEBE
BIEBER ♥


JUSTIN BIEBER

ERIC SAADE

♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0