Idag:)

Heej heej idag var jag ju med min lilla gumma Zara och ... melissa  Vi hade kuuulll vi åt mat och eftäret mums vads gått . Jag åt hamburgare och sara åt oxfelle och melissa åt pizza sen fick vi grattis eftäret ahaha kille var helt underbar som jobbar där skkkiiit snäll han pratade med hos helatiden och kom och och fråga om vi vill ha något och annat sen satt vi där 2 timmar så han fråga vill ni ha etärett vi sa jaa han ba jag bjuder :) :) GUDDD så snäll han  va hehe :) Sen efter cyckla vi tll ica faan det blev punka när melissa skjusa migg hahahahaha !!!!! Så jag köpte ramlösa och lite godis till kvällen men men nu e det kväll ska kolla på film hörs senare puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0