When will the sun shine?

Heej hej hur mår ni ?? Med mig e det toppen :) Idag har jag bara vart hemma vädret e kaos hehe igår var det bara lite fint väder inte så att man kan gå med shorts menar det var okej 21 grader men målnit heh och idag e det REEEENNNNGGGNNNNN !!! Hehe  undra när solen ska lysa ? Men i alla fall nu ska jag fixa min garderob sen kl 19.00 ska jag kolla på min seire efter det kan jag blogga lite sen kl 20.30 börjar min andra serie sen efter den kan jag också blogga lite sen efter det börjar min andra serie kl 22.00 sen efter det kan jag blogga snabbt sen kl 23.20 börjar min andra seire sen kl 00.30 kan jag blogga hehe i fall jag ska ej sova eller pm jag äns orkar heh oki men hörs senare


HOPPAS VÄDRET BLIR BRA IGEN :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0