Godmorgon alla söta läsare :D / Städagen !!

Heej hej skulle slänga sopor nyss så såg jag alla i gården städa ! Jag fattade att det var städagen hehe :) Det som e rioligt med det är att nman får korv och läsk ska ta det hehe :) Men man måste ha städat och jag ska göra eller har gjort !! Men men ringde vendela nyss vi ska iallfal nu på fest kl 16.00 så jag ska till vendela 14.30 för det tar att gå 15 min och då e kl 14.45 och ska hjälpa vendela att packa hon ska ju sova hos mig det kan ta en 20 min då e kl 15.10 sen ska  vi fixa oss typ till 15.45 sen måste vi gå för den börjar 16.00 !!! vägen tar 15 min ju ! Men men nu har syrran gjort frukost ska äta pöös





Har någon städag idag ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0