Heeej & good Bieber morgon :)

Godmorgon vaknade nyss. Jag börjar 08.45 ska på simmskola med klassen ( Några ) Ska inte sminka mig eller plattahåret vi ska bada sminket kommer rinna och håret blir lockit ! Iallfal efter det kommer vi åka tillbaka till skolan vet inte vilka lektoner vi kommer ha bara en lektion vet jag vi kommer sammarbeta med min pararel klass asså Melissa och alexandra dom som vi brukar vara med och hela derass klass så ska vi göra skyltar och ficksa lite till fredagen för på fredag ska våran klass och min pararel klass leda en HEEEEEL idrotts dag från kl 09.00 - 13.30 och VIIII ska leda det jobbigt men roligt :) Jag och vendela ska låta bara springa på tid i skogen så ger vi 5 p om dom klarar en viss tid :) Annars mindre ! Men iallafal vi ska skriva slyktar och prata om fredagens dag ! Och på torsdagen ska vi tästa våra banor :) :) =) like the :) Men nu måste jag fixa lite saker in för simmnigen hörs pöös :)


LOOOOVE YOU<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0