Imorgon : Eruopas största Biebers träff : För alla fans för Justin

Imorr kommer det vara justin Bieber träff i stochkolm MEN JUSTIN KOMMER INTE!!! OM NI TROR DET ! Önsakde att han gjorde det ! Men jag kommer inte kunna åka dit fast min mamma och syrrans ska till stoohckolm ! Vendela ska sova hos mig och vendela vill ej gå ! Jag e ett stort fan iallfal vill gå men vill ej svika vendela för det häldre svika vendela om HAN KOMMER!!! Men nu gör han inte det men vill gå man kommer höra MYCKET på bloggar eller något sånt om Justin Bieber träffet imorr :) :) Men nu vet ni det pöös



Kommentarer
Postat av: MelissaBieber

Jag vill också gå men kan ej ;'(

2011-05-07 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0