Inte idag men imorr

Heej hej pappa sa att jag skulle vara hemma idag och duscha och fixa mig  till skolan : Så jag träffar han imorr:) Efter skolan... han ska baar ringa mig imorr efter skolan så hämtar syrrans man mig och så åker vi till stohckolm och träffar han ::: längtar ! I alla fall nu ska jag kolla bloggar och sen kanske kolla på film undra vem som åker ut idag från big brootheer ?????? men men bloggar mer sen puus








SKA BARA SÄGA EN SAK TILL ALEXANDRA I SL:5 ( bastaalexandra.blogg.se)




När jag komenterar på din blogg jag vill att du ska svara !!!!! Inta ta bort dom komentarerna jag skrev och dom melissa skrev !!!




SVAR PÅ MIN FRÅGA VARFÖR TOG DU BRÅSHERNA OCH AFFISHERNA ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0