Justin Bieber ♥ Du är mitt live <3

Allt som har hänt nu under den här vecka med Justin Bieber och Selena Gomez är bara bra för dom.
Han valde henne som tjej och vi måste acseptera det ! När jag såg bilderna blev jag själv sårad men sen tänkte jag efter om man gillar en kändis och man kan typ aldrig få tag i den eller något annat får man inte bli ledsen eller sluta gilla han bara för att han är med sin tjej och dom kyssans ! Jag älskar Justin Bieber och han älskar sina fan och Selena Gomez ! Men kom ihåg han har också sakt jag gillar mina fans mycket mer än jag gillar Selena ! Det blev jag glad över. Och kom också ihåg Justin sa när du e glad så e jag glad ! Och ni sa samma sak tillbacks så tänk han e glad med sin tjej - selena gomez och då ska vi vara glada över att han har i alla fall någon och att han lever bra . Tycker ni inte det eller ?? I alla fall jag kommer älska han hela mitt liv ♥ bara för att han har skaffat en tjej ska jag inte sluta gilla han inte ni heller ! Tänk bara posetivt han e glad då ska vi vara glada.


U smile i smile :):)


Jag bryr mig om bilderna och ni det fattar alla fans åt han!! Men älska han så länge ni vill tänk inte om han tjej okej ?

Jag kommer älska han hela mitt live ♥ Love you Justin Bieber


Den här hjärtat Justin Bieber gör det är till oss alla fans <3 Love you Justin Bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0