Justin Bieber I love you more than everything! <3 ;*

Godmorgon alla läsare ! :) Igår kollade jag och vendela på ett tv-program som heter : Kvällen är din ! Asså vi grät när vi såg en tjej fick träffa Justin Bieber <3 Asså så svartsjuk man blev!!! Jag och vendela sökte in oss iallafal ! Vi skrev vad bra vi har gjort och så vill vi uppfylla våran dröm och vi skrev vi vill träffa Justin Bieber ♥ Hoppas vi kommer med och får gå på han konser och träffa han ! Som tjejen fick göra hon heter Molly:) Hoppas vi kommer med !




Min dag kommer se ut såhär !


  • Idag är det städ dag hos vendela så jag ska dit hehe :)
  • Efter jag har kommit hem ska jag PLUGGA !!!!
  • Duscha
  • Plattahåret
  • Blogga / Dator
  • kl 21.30eller 21.00 dags att sova för skola imorr !!!

Kommentarer
Postat av: MelissaBieber

Hon heter Mollan inte Molly ;)

2011-05-08 @ 11:37:37
Postat av: LeylaBieber

oki ?

2011-05-08 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0