Tillbaks

heej hej är nu hemma från läger skolan :) Dunnnnder var det. Men det skulle vart roligar om inte killarna var lika suuuuuura som möss skitar !!!! Vi skojade med dom vi gjorde ett bus: Vendela tog med sin mens blöjor fö vi skulle skoja med dom så vi tog en mens blöja och hälde lite kehtsup och smörjde ut det på blöjan och la det i deras rum heh : Så dom kom killarna och skrek som idioter och blev skit argan och gick och sa till läraren asså omg ! , Skulle dom lakt samma hos oss vi skulle skrattat :) Men dome knäppa !!! Annars var det kul vi padlade det gick bra, vi bada ( inte jag i alla fall ) men putade i gjorde jag hehe ... , vi grilla, körde lekar, snaxade, gjorde mat, busade, och m.m :) Nu ska jag byta om och kolla på min serie och fixa rumet . sen bloggar jag mer men ha det göööt pööös



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0