Yeeees mot turkiet nu på lördag :) Med vendela !!!!

Asså guuuuuuuuuuud !!!!! Va hos vendela idag hehe kuuuuuuul !! Vi snaxade om turkiet asså hon ska resa så min mamma sa att jag fick följa med !!! Så nu är det bokat asså fan vad kuuuuuull !!!!! Vi har ett eget hotel rum asså ett eget hus eller vad man ska säga men vi är grannar med vendelas mamma och pappa. Asså underbart !! Fattar inte att ajg ska resa dit! Min mamma är bässsst !!! Så jag ska shoppa lite allafla covers fast jag har ett par lilla om  det fins ! Och addidas väska och justin bieber tröja ifal det finns hoppas det ! Meeeeeen vi kommer nha DUUUUNDER!!!!!

  • Bufhe
  • Eget hus / hotel rum / hotel
  • ringa på kvällaran till baraen och säga kom upp med drika
  • shoppa
  • bada
  • sola




ASSÅ DUUUUUNDER !!!




Tänk bästisar gör allt med varandra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0